Ioanadeea's Blog

Enjoy…

Alimentatia inainte, in timpul si dupa exercitiile fizice 22 Aprilie 2011

Filed under: Nutritie,Refacere dupa efort — ioanadeea @ 11:22 pm
Tags: , , , , ,

Alimentatia este foarte importanta pentru cei care fac miscare de intretinere sau de performanta. Dieta influenteaza direct tonusul muscular si te ajuta sau, dimpotriva, daca faci alegeri neinspirate, te impiedica sa ai bune rezultate la sala de fitness.

Uita de suplimente, bauturi energizante sau combinatii de mancaruri care pot dauna pe termen lung energiei de care ai nevoie.

Inainte de sedinta de miscare, este ideal sa optezi pentru grasimi usoare, alimente cu un continut moderat de proteine si carbohidrati. Astfel, evita prajelile inainte de a face sport, carnea de porc foarte grasa sau bauturile light si acidulate.

Alege apa, absolut necesara pentru a fi mereu in forma si a putea face fata cu brio sedintelor epuizante de exercitii. Mai mult, fara o hidratare corespunzatoare si temperatura corporala poate creste, atingand praguri periculoase, in special pe perioada verii sau in conditii de umiditate ridicata.

Nu se recomanda sa incepi sedinta de miscare pe stomacul gol, in special dimineata. Mai mult, un pahar de apa inainte de a iesi pe usa este ideal, dupa ce ai consumat micul dejun. Opteaza pentru banane in acest moment al zilei ori lapte cu cereale, pentru ca organismul sa-si ia proteinele de care are nevoie.

Portocalele vor fi consumate in pauzele sedintelor de miscare, branza foarte slaba, fructele uscate si nucile.

Mai mult, dupa sedinta de miscare se recomanda o masa bogata proteic, dar nu imediat ci dupa doua ore. Este foarte importanta pentru restabilirea echilibrului in intreg organismul, slabit dupa efortul sustinut, iar laptele este ideal si in acest moment.

Specialistii americani recomanda persoanelor care fac multa miscare sa consulte un nutritionist pentru a le recomanda dieta potrivita pentru organismul lor. In timpul exercitiilor, carbohidratii sunt foarte importanti, in special daca optezi pentru sedintele lungi de alergari.

Daca vrei sa faci miscare foarte multa pentru a slabi, trebuie sa stii ca doar aceste sedinte nu sunt suficiente. Miscarea ajuta in schimb la imbunatatirea tonusului, optmismului si metabolismului, lucruri esentiale pentru o cura de slabire.

Este nevoie sa iti schimbi si obiceiurile alimentare pentru a avea rezultatele asteptate de la cura ta de slabire, intr-un timp scurt.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s