Ioanadeea's Blog

Enjoy…

Sfaturi utile pentru intinderi si entorse 22 August 2010

Filed under: Sfaturi utile — ioanadeea @ 1:42 pm
Tags: , , , ,

Intinderile musculare si entorsele sunt afectiuni obisnuite care rezulta in urma unor lovituri directe sau in urma practicarii sportului si exercitiilor, fara o incalzire corespunzatoare.
Entorsele implica o intindere sau o rupere a ligamentelor, in timp ce intinderea musculara este o leziune a unui muschi sau tendon.

De vreme ce toata lumea este predispusa la entorse si intinderi musculare iata cateva sugestii despre cum le putem preveni:
1. Incercati un program de intretinere care ajuta la intarirea muschilor.
2. In fiecare zi faceti cateva exercitii de stretching.
3. Purtati intotdeauna incaltaminte adecvata.
4. Intotdeauna faceti exercitii de incalzire inainte de orice tip de sport sau activitate sportiva.
5. Purtati echipament de protectie adecvat inainte de a face sport sau exercitii.
6. Pastrati o dieta sanatoasa si echilibrata pentru un maxim de randament sportiv.

 

One Response to “Sfaturi utile pentru intinderi si entorse”

  1. RRR Says:

    Am avut si eu o entorsa in urma unui meci de fotbal si vreau sa impartasesc metoda prin care dupa o saptamana am putut juca din nou fotbal. Cand am facut entorsa, glezna se facuse cat o minge de tenis. Am aflat de la cineva ca varza murata ar face bine. Am luat cateva frunze de varza murata, le-am tocat si le-am pus pe glezna dupa care am invelit cu folie pt alimente ca sa ramana lichidul acolo. Dupa 2 zile de „tratament” umflatura a disparut, a ramas doar vanataia si am putut calca fara probleme pe picior.


Lasă un răspuns

